Deklaracja dostępności
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Polanowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony Zespół Opieki Zdrowotnej w Polanowie.
Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
Dokumenty pdf utworzone poprzez skan dokumentu papierowego, błędy w formatowaniu, brak tekstów alternatywnych.
Dokumenty w formatach doc, docx, błędy w formatowaniu, brak tekstów alternatywnych.
Zdjęcia, grafiki niezawierające teksów alternatywnych.
Treści nieobjęte przepisami
Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.
Skróty klawiszowe
W serwisie internetowym można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
W całym serwisie widoczny jest tzw. aktywny focus. Nawigacja po stronie dostępna jest przy użyciu 4 klawiszy:
- Tab – następny aktywny element
- Shift + Tab – poprzedni aktywny element
- Enter – wejście w aktywny element
- Backspace – wyjście do poprzedniego aktywnego elementu
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Wioleta Maśnik — mejlowo w.masnik@zozpolanow.pl lub telefonicznie 943188600.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Dyrektor ZOZ w Polanowie
- Adres:
ZOZ Polanów
ul. Bobolicka 4
76-010 Polanów - mejl: kontakt@zozpolanow.pl
- Telefon: 943188600
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
W budynku Przychodni w Polanowie przy ul. Bobolickiej 4 usunięto podstawowe bariery architektoniczne i przystosowano Przychodnie do obsługi osób niepełnosprawnych w następującym zakresie:
- podjazd dla wózków: podjazd o łagodnym kącie nachylenia prowadzi od placu przed wjazdem do wejścia głównego. Podjazd posiada również barierki ułatwiające poruszanie się osobom niepełnosprawnym. Podjazdy takie znajdują się także przy dojściu do Poradni Dziecięcej;
- w informacji (parter budynku) przy wejściu głównym jest dostępny pracownik, który w razie problemów pomoże znaleźć właściwą poradnie;
- toalety: na głównej kondygnacji znajduje się toaleta przystosowane dla osób niepełnosprawnych;
- dojazd do Przychodni jest możliwy samochodem prywatnym jak i busami;
- przed wejściem głównym do budynku jest wyznaczone miejsca parkingowe dla osoby niepełnosprawnej;
- w budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących;
- nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące;
- do budynku przychodni możne wejść osoba z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.